Zit service verlenen jou in het bloed en zorg jij voor een veilige, betrouwbare en up-to-date infrastructuur? Reageer dan nu meteen!
Check de vacature PDF!
Onze servicedesk is verantwoordelijk voor het geven van support op het gebied van technische, administratieve en commerciële vraagstukken m.b.t. cloudservices en managed hosting. Als medewerker op onze servicedesk kom je in aanraking met de meest uiteenlopende zaken waar onze klanten en ook onze eigen organisatie vragen over kunnen stellen. Hierbij gaat het om het telefonisch en op de werkplek afhandelen van gebruikersproblemen tot het afhandelen van onder andere serverproblemen.
Je beschikt dus ook over een brede algemene kennis en in het bijzonder specifieke kennis van het internet en bent in staat, om als het moet, de diepte in te kunnen gaan. Je hebt ervaring met hostingservers/systemen en je weet je weg te vinden in Linux, Windows en Apple systemen.
Jij bent verantwoordelijk voor de support werkzaamheden (kennis van onderstaande taken is een pré);
Wie online beweegt, heeft ruimte nodig. Netaffairs levert al sinds 1999 hosting, cloud en internetdiensten met als specialisatie managed applicatie hosting, Amazon Web Services (AWS) beheer en ownCloud. Wij begrijpen als geen ander dat persoonlijk advies, 24/7 monitoring en support de belangrijkste speerpunten zijn in onze dienstverlening.
Word jij onze nieuwe collega? Mail naar hr@just-internet.nl en wie weet zien we jou hier snel op kantoor voor een eerste kennismaking.